Joe Wrights briljante reklame

Joe Wright lagde Pride & Prejudice og fikk status som Storbritannias nye it-boy, deretter sementerte han statusen med Atonement, før han med sin The Soloist tok fly over Atlanteren og tilsynelatende kræsjlandet i forsøket. Men at regissøren har talent er det liten tvil om, og nå har han latt britiske Women’s Aid dra nytte av det i en holdningskampanje om vold mot kvinner. Resultatet er blitt en kjempesuksess både på YouTube og for klienten, noe som ikke er overraskende i det hele tatt – kortfilmen er skikkelig bra. Og Wrights muse, Keira Knightley, tilfører igjen det lille ekstra i hans regi. Klikk deg hit for å se, og tillatt deg en liten næranalyse på akkurat hva som gjør den så effektivt. Den er atskillig mer fiffig enn man først tenker over.

Skriv ut artikkelen Skriv ut artikkelen Din kommentar

Du kan bruke følgende koder:
<a href="http://montages.no">lenke</a>
<b>fet skrift</b>
<i>kursiv</i>
<blockquote>sitat</blockquote>